Jag är...
...mamma, storasyster, dotter, kattägare, operativt personalansvarig, förvirrad, slarvig, hustru och fullständigt hopplös. Fast med humor liksom... Typ.

måndag 9 januari 2017

Såna DÄR dagar....

...när man inte gör annat än flyttar runt massa papper och tänker att man ska och inte hinner göra och får nya papper hela tiden ni vet? Mm... En sån dag har jag haft idag.

Sen ramlade systemet ihop och jag också lite och då skulle jag göra andra saker men det gick inte heller för då kom det nya saker som jag inte kunde göra för jag hade ingenstans att göra dem. Och då gick jag hem.

Sen körde jag bil i två timmar för sonen skulle hämtas hos en kompis. Och sen åt jag macka och soppa och fick ont i huvudet för jag har BARA ätit socker i form av lingonsylt idag och det räckte nog inte.

Maken satt på knä vid badrumselementet när jag kom hem. Det blir inte varmt och ändå är det ingen luft och ingen fattar nåt om det heller.

Nu ska jag gå ner och byta en fjäder i vattenreningsverket. Inte för att det kommer hjälpa nånting med allt som inte funkar utan mest för att vi har köpt en och den kostade flera hundra. Dumt att den bara ligger här...

Ska nog tvätta om en maskin tvätt också. Tvättmaskinen skriker nåt om E42 och piper hela tiden. Så gör den när den inte får nåt vatten. Det har den gjort sen imorse tydligen.

Men diskmaskinen funkar!! Den låter lite skumt och vi får diska om det mesta minst två gånger men oftast blir det rent då. Och OM det inte blivit rent så funkar ALLTID tredje körningen - om det inte är alltför kladdig disk alltså.

Det hade smakat bra med en kexchoklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar